معرفی خانه هوشمند

تنها وقتی می توان از یک مفهوم به ظاهر پیچیده، توضیح ساده و قابل درکی، ارائه داد که کاملا آن را شناخته و با جزییات زوایای آن در مراحل طراحی و ساخت آشنا باشیم. خانه هوشمند در صنعت ساختمان ما مفهوم نوینی است که هر کسی به زعم خود تعریف ویژه ای از آن دارد. چه بسا میان آنچه که به مرحله ی اجرا می رسد و تعریف های اولیه فاصله ی زیادی موجود باشد، که این امر ناشی از عدم آشنایی با مختصات اجرایی و مقتضیات پروژه است.

از دیگر سو، فراگیر شدن تکنولوژی در تمام زوایای زندگی از ویژگی های عصر ماست و این امر بر کسی پوشیده نیست و یکی از بزرگترین جهش های آن مربوط به تغییر و تحول درحوزه ی ارتباطات است.

خانه هوشمند نیز، یک زیر ساخت مبتنی بر ارتباط است و به کمک آن بسیاری از لوازم و تجهیزات قابلیت مدیریت وکنترل می یابند، شعار خانه هوشمند الفا این است ؛ “در زمان کوتاه تری کارهای بیشتری را راحتتر انجام دهید.”

بر این اساس از مهم ترین قابلیت هایی که تجهیزات خانه هوشمند در اختیار شما قرار می دهد این است که، کنترل کلیه ی عملکرد ها را حتی، از راه دور به دستان شما می سپارد. علاوه بر این می توان گفت؛ از پیامدهای ساماندهی که خانه هوشمند برای مجموعه عملکردهای روزانه شما بوجود می آورد، صرفه جویی در مصرف انرژی و زمان است؛ که این امر  منجر به کاهش فشار بار مسئولیت های روزانه ی تان نیز می گردد.

 

خانه هوشمند رشتخانه هوشمند الفاخانه های هوشمند در ایراننمایندگی خانه هوشمندپذیرش نمایندگی خانه هوشمندخانه هوشمند گلسارساختمان هوشمندهوشمندسازی ساختمان - خانه ی هوشمندخانه های هوشمندکلید لمسیابیاری هوشمندهوشمندسازان-خانه هوشمند در رشتهوشمندسازی ساختمان در رشت-هوشمندسازی خانههوشمند سازی واحد های مسکونیهوشمند سازی واحد های تجاری-هوشمندسازی ویلا